Obec Jablonica
Jablonica

Pozvánky 2021

Pozvánka na vychádzku do prírody

Mapy trasy 1

20.2.2021 ZIMNÉ VÝSTUPY NA MALOKARPATSKÉ VRCHOLY 24. ročník

(sobota) Výstup na OKRÚHLA (395m n.m.) Miroslav Svítek aTK Štart Bratislava

Trasa: pešo, lyže, snežnice, bicykel – trasa ľubovoľná

Štart: je možný z autobusovej zastávky v obci Naháč, Dechtice, Dobrá Voda, alebo z parkoviska na konci cesty medzi Naháčom a Dechticami ( 20 min. peši po žltej ku Katarínke )

Cieľ: Stretnutie na kopci Okrúhla pri obci Naháč N48°34.118' E17°31.525', medzi 12.00 h – 14.00 h

Z Jablonice je možno prejsť cez Suchánku po žltej na Mihalinovú, Mapa trasy ďalej náučným chodníkom k smerovníku modrej značky na Piešť, tam nepokračovať na Katarínku, ale odbočiť vpravo a asi po 500 m pokračovať bez značky vľavo asi 200 m na Okrúhlu ( nallepšie podľa navigácie (možno použiť aj plánovanie trasy v službe "Mapy CZ). Poriadateľ doporučuje po prevzatí pamätného listu nevytvárať väčšie skupiny, ale pokračovať, prípadne návrat po niektorej z trás.Mapa trasy 1